.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایجاد شهرک تخصصی صنعت در مازندران

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مازندران ایجاد شهرک‌های تخصصی را در مازندران مورد تاکید قرار داد و گفت: نگاه کارشناسانه می‌تواند مصوبه استقرار شهرک صنعتی تخصصی را در مازندران تضمین کند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس از ، عباسعلی وفایی‌نژاد صبح امروز در جلسه با مسئولان و مدیران حوزه صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه در سفر چهارم هیئت دولت به مازندران هر تکلیفی در حوزه شهرک صنعتی به ما واگذار شود پذیرائیم، ابراز داشت: مصوبات سه سفر رئیس جمهور به مازندران در بخش اقتصادی باید مورد بررسی قرار گیرد تا دلیل برخی از مصوباتی که اجرایی نشده است، آسیب شناسی شود.
وی بیان داشت: برخی از مصوبات سه سفر اخیر دولت به مازندران حیاتی بوده و موجب توسعه استان می‌شدند با توجه به اینکه در زمان مصوب کارشناسی بوده، در اجرا به بن بست خوردند و مانع توسعه یافتگی استان را فراهم کردند.
وفایی‌نژاد با اشاره به اینکه مسئولان کشوری، مازندران را استانی ملی تلقی نمی‌کنند، تصریح کرد: بحث منابع طبیعی در مازندران، استان را در سطح ملی مطرح کرده، ولی این موهبت‌های الهی موجب شد تا از نگاه حمایتی مسئولان کشوری غافل بماند.
این مسئول خاطرنشان کرد: مسائل زیست محیطی برای استقرار صنایع در مازندران در سطح ملی دیده شده باید تلاش شود تا نگاه مسئولان در اختصاص اعتبارت به مازندران به صورت ملی باشد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اعلام اینکه بحث تصفیه‌خانه‌های شهرک‌های صنعتی مازندران رتبه برتر را در سطح کشور به خود اختصاص داده، ابراز داشت: باید نگاه ملی به شهرک‌های صنعتی مازندران معطوف شود.
وی هماهنگی بین دستگاهی را برای طرح مصوبات ضروری دانست و گفت: مصوبات دولت جایگاه ویژه‌ای دارد باید به نوعی طرح شود تا در اجرا دچار مشکل نشود.
وفایی‌نژاد تاکید کرد: اختلافات بین دستگاهی نباید مانع اجرای مصوبات سفر در مازندران شود.
این مسئول با تاکید بر اینکه حمل و نقل و پایانه بین المللی در مازندران دغدغه مسئولان شده، خاطرنشان کرد: انشای مصوبات به نحویی باشد تا وظیفه هر سازمان مشخص شود به نوعی نباشد که مصوبه سفر رئیس جمهوری بر زمین بماند.
این مسئول ایجاد شهرک‌های تخصصی را در مازندران مورد تاکید قرار داد و اذعان داشت: نگاه کارشناسانه می‌تواند مصوبه استقرار شهرک صنعتی تخصصی را در مازندران تضمین کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 آبان 1390
واقعا از نظر کارشناسی مدیران انسان لذت می برد خصوصا که مدیر اگر الهیاتی باشد چرا که بیشتر با عالم دیگر ارتباط دارد و نظراتش غیبی شاید باشد.متاسفانه مدیر فراموش کرده شرکتی که با گریه خانمش صاحبش شده تخصصی است و اگر همین را به سرانجام برسد مشکل بیکاری و اشتغال مرتفع خواهد شد . لطفا سری به شهرک های صنعتی استان بزند می بیند که کمتر از 30 درصد ظرفیت واحد ها فعال هستند و بیش 60 در درصد واحد تعطیل کردند. در پایان می تواند گفت برای استاندارو معاونین مدافع این مدیران متاسفیم.!!!!!!!!! اگراستان بخواهد پیشرفت کند در هر کاری از اهلش بایستی استفاده کرد نه از افراد مطیع و چاپلوس.
نا شناس 28 آبان 1390
آقای وفای نژاد یک مدیر جوان ، متعهد و با تجربه میباشد که در سازمان بازرگانی (سابق )خوش درخشیده و عملکرد درخشان ایشان در استان باعث شده که به عنوان مدیر عامل شهرکهای صنعتی استان منصوب گردد. لطفآ از اظهار نظر قبیله ای پرهیز نمایید! و فرصت دهید این مدیر جوان و با انگیزه کار خود را انجام دهد. تا مشکل تعطیلی واحدهای که اشاره کردید حل شود.
hossein 28 آبان 1390
این آقا هنوز نیومده داره وعده وعید میده.چرا این مسئولین میخوان همه چیو گل و بلبل نشون بدن تو شهرک صنعتی بشل سی درصد واحدها بیشتر کار نمیکنن اونوقت این آقا به جای حل مشکل اونا وعده های باندپروازانه میدن.تا این آدما سر کار هستن وضع مازندران بهتر از این نمیشه.
فرشاد راعی 28 آبان 1390
اون مدیر قبلی آقای گوهر دهی چه گلی به سرمون گرفت؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.213 seconds.